|
Recórrer Catalunya i altres territoris de parla catalana tot dissenyant un nou model de democràcia participativa per al nou País.
Aquesta senzilla i potent fórmula és el que proposa La Marxa Som per aquest juny i juliol.
Tothom pot participar i organitzar l’esdeveniment.
A títol individual, caminant etapes, creant un grup local d’acollida, preparant les assembles, oferint llits...
Les entitats, adherint-s’hi formalment i formant part del grup local.
Els ajuntaments, aprovant una moció per facilitar suport logístic i econòmic.
Els establiments, acollint i oferint serveis als caminants.
Fent de voluntari donant suport puntual a l’organització. Fes-nos saber la teva disponibilitat a [email protected]
|